zwani.com myspace graphic comments

Saturday 14 April 2012

hurmmm.....
boringnye aku mlm ni..bile dah boring,mari lalu mood bodo..hohoho
tibe2 je teringat pada kenagan lame..teringat saat2 bersama dgn dia...
aku rindu sgt kat ex gf aku...merindui pd yg bkan milik aku lgi..
sungguh myakitkan...aku akui dlm hati ni...masih ada rasa syg kat dia,
masih xdpt nak lupakan dia,walaupon aku dah berusaha nak lupakan dia.
tp semakin aku cuba lupakn.,semakin kuat ingatan aku kat dia...
kenagan terindah bersama dgn dia,selalu mhantui hidup aku......
sampai bile la aku nak rase semua benda ni...pdahal dia bkn milik aku lg..
knp aku perlu lg sayang,rindu pada org yg telah tggalkan aku? dia skrg 
pon hidpu hepY je...aku ni jer yg masih sedih2...adesss.... 
ahhhhhh!!!malas aku nak crta byak2..kpale masuk air suda...huhuhu.. 
ZZZZzzzzzzzzzzzz....No women no cry.no boy no babY...hahhaha..



No comments:

Post a Comment

Chat BoX


Try the Relay App: free SMS and GIF chat for iPhone.

zwani.com myspace graphic comments